Pojemnik na psie akcesoria...

Smycze, obroże, szelki psa ciągle są poszukiwane w całym domu. Rozwiązaniem tego problemu miał się stać pojemnik na psie akcesoria.
Na pojemnik zaadoptowałam stary, drewniany chlebak. Teraz moda na metalowe chlebaki.... Stary chlebak wyczyściłam papierem ściernym i pomalowałam szarą farbą ( a właściwie to pomalowała moja młodsza córka). W takim kolorze pomalowany mamy cały korytarz. 

































Żeby zaakcentować nowe przeznaczenie pojemnika postanowiłam przykleić naklejki. Wycięłam z papieru samoprzylepnego kość i wpisałam na niej imię mojego psa oraz " odciski łap". 







Już można włożyć rzeczy psa w jednym, estetycznym miejscu ;)























Zdjęcia niezbyt udane ale wierzę, że mi jakoś darujecie :) :D  
Pozdrawiam serdecznie !!!

8 komentarzy:

  1. Fajnie, że chlebak dostał nowe życie. A w dodatku ułatwi życie mieszkańcom, którzy chcąc wyjść z pieskiem nie będą tracić czasu i nerwów poszukując smyczy. Upcykling to fantastyczna sprawa. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję... Upcykling jest super... uwielbiam znajdować nowe życie dla starych rzeczy... Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Super pomysł :) Chlebak dostał nowe życie i do tego jakie praktyczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. moim zdaniem to jest genialne ! i już myśle jak zrobić taki kącik dla Natusi

    OdpowiedzUsuń
  4. Też jestem zadowolona ze swojego " wynalazku" ;) Całuski :D

    OdpowiedzUsuń
  5. a co to za zastój? jak to wierni fani czekają

    OdpowiedzUsuń