Bransoletka w stylu boho....

Dawno mnie nie było... ogarnęło mnie zimowe lenistwo,... pogoda nie sprzyja natchnieniu... 
Tym razem chciałabym pokazać jak powstała bransoletka w stylu BOHO. 
Wykonałam ją w kolorystyce beżu i ecru. Wykorzystałam dostępne mi w zasobach moich szaf zbiory i narzędzia.
 Wykorzystałam łańcuszek, różnorodne koraliki, szpilki do biżuterii i różnorodne szczypce.

 

 

 
 Zaczepiałam koraliki łańcuszka na przemian raz z jednej raz z drugiej strony. Wykonałam w ten sposób trzy łańcuszki i zamontowałam zapięcie i łańcuszek do regulacji długości.

 


Pozdrawiam Was serdecznie :)
CZEKAM NA WIOSNĘ !!!

4 komentarze:

  1. Prześliczna bransoletka! Świetnie dobrane elementy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bransoletka wyszła super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo... chyba zrobię jeszcze do tego kolczyki :)Pozdrawiam

      Usuń