Herbaciarki

Nie wiem czy też tak macie, że was czasem " nosi". Robota stoi i niby jest werwa a postępu w robocie brak. Muszę działać bo inaczej sobie nie poradzę... Więc pomyślałam napiszę posta...
Chciałabym pokazać wam moje herbaciarki, które zrobiłam na kiermasz.
Oto one: Pierwsza ze spękaniami
Druga też miała tak wyglądać na szczęście nie wyszło, więc ją przemalowałam i zdobyłam nowe umiejętności.
Obie już zostały zakupione. 
Jak zrobiłam tę pierwszą to jasna sprawa dla wszystkich: podkład, żółtko, biała farba, serwetki i papier decoupage . Ozdobiłam ją także w środku małymi kwiatami.
Druga niestety  nie pokryła się dobrze białą farbą, Farby miałam resztki jakieś z grudkami i wyszło kiepsko. Zdenerwowałam się i pomyślałam że nie dam rady. Wtedy przypomniałam sobie tutorial na Inspirello- że kropki uratują wszystko. I to było to... pościerałam ile się dało farby papierem ściernym, wybrałam zieloną farbę

Na wierzch przykleiłam papier decoupage.

 
a od dołu ozdobiłam kropkami wykorzystując narzędzie mojej córki do zdobienia paznokci.

 
Wierzch był jakiś nie bardzo,... użyłam więc pasty i szablonu do wykonania zdobień. 
W środku przykleiłam mały transfer i drobne serwetkowe kwiatki.

No i to koniec historii herbaciarek. Jeszcze tylko je raz przypomnę. 



POZDRAWIAM :)





Dziękuję Aniu za zaproszenie do nauki, czuję się bardzo zmotywowana.
Jeszcze raz pozdrawiam. :)

38 komentarzy:

  1. Ach cudo te herbaciarki. Obie są śliczne, każda ma swój urok i to coś w sobie. Bardzo fajne motywy papieru decu. Cieszę się ogromnie że udało Ci się coś stworzyć i sprzedać-ja mam w niedzielę kiermasz i obawiam się że w małej osadzie gdzie będę nic nie uda się sprzedać. Fajnie że niektórzy potrafią docenić czyjeś dzieło i życzę kolejnych prac na które zaraz znajdą się chętni:-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno ludzie docenią urok ręcznej roboty. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Piękne pudełeczka, herbatce z pewnością będzie się w nich miło leżakowało:) A co do werwy i "noszenia" ja właśnie ostatnio tak mam- w głowie milion pomysłów, a tak się grzebię, że jedną bransoletkę ostatnio tydzień czasu robiłam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem co mnie tak nosi, jakieś takie nagłe szczęście. Skąd się u mnie wzięło? Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Na wieczku motyw harbatki, są piękne. Powiem Ci, że takie skrzyneczki mogą służyć i do innych celów, dzięki tym przegródkom w środku, oczywiście motyw zdobniczy wieczka musiałby ulec zmianie.
    Ciebie nosi i coś robisz, a mnie dopadła niemoc " nic nierobienia", pogoda daje mi w kość, duchota taka, mimo ochłodzenia.
    Pozdrawiam.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie nosi ale efektów nie widzę, te pudełeczka robiłam dwa tygodnie temu ale nie miałam nawet czasu pisać i publikować. A teraz stoję z robotą w poczuciu szczęścia i nic nie robię a czas płynie. Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Piękne herbaciarki,motyw z różami mówi sam za siebie;)
    Pozdrawiam Marianna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marianno za miły komentarz. :) Pozdrawiam

      Usuń
  5. Agnieszko świetne są te herbaciarki , obie ! Motywy różane są genialne. A ze spekaniami nie raz miałam kłopot i zamalowywyałam od nowe. Nie wiem o co chodzi ale czasem nie wychodza i już. Poradziłaś sobie świetnie z nieudana pracą , o czym świadczy fakt , że znalazła szybko nabywcę.
    Może zgłosisz swoja herbaciarke do nauki decou , tematem 4 lekcji są spękania własie , wklejam Ci linka jak byś miała ochotę
    http://paperafterhours.blogspot.com/2015/05/krok-4-w-decoupage-zadanie-na-czerwiec.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie czuję się zaszczycona. Pozdrawiam. :)

      Usuń
  6. Piękne herbaciarki:) Obydwie podobają mi się, mimo iż każda jest w innym klimacie. Motyw z różami śliczny:) Podziwiam za takie równiutkie kropki. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie. Ta druga dała mi "popalić". Pozdrawiam. :)

      Usuń
  7. Agnieszko herbaciarki są przepiękne!!!
    u Justynki w tym miesiącu spękania jednoskładnikowe, żółtkiem też, może się przyłączysz?
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję czuje się bardzo zmotywowana. Pozdrawiam. :)

      Usuń
  8. Przepiękne oba pudełeczka,czasami człowiek sam uczy się na swoich błędach.
    Mi i tak bardziej podoba się to drugie,poprawiane,pozdrawiam cieplutko!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No klienci też wybrali najpierw to drugie.. Pozdrówka. :)

      Usuń
  9. Piękne herbaciarki zachwycajace motywy super idealne do przechowywania super smacznych herbatek pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje pięknie, miło się czyta takie słowa. Pozdrawiam. :)

      Usuń
  10. Obie herbaciarki prześliczne! Chyba najbardziej podoba mi się ta co Ci nie wyszła, a wyszła ślicznie:) Fantazja czyni cuda!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, choć sama nie wiedziałam, że tak potrafię. Pozdrawiam. :)

      Usuń
  11. Wszyscy już pochwalili, ale mogę i ja. Piękne pudełeczka powstały. Oba mają swój styl. Ja jako że jeszcze nie spróbowałam, najbardziej zachwycam się tą ze spękaniami, ale obie piękne. Cieszę się, że do nas dołączyłaś. Witam i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa komentarza. Pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Jak dla mnie herbaciarki rewelacyjne. Kto powiedział, że prace ręczne maja byc idealne? jak cos nie wyjdzie to trudno. Własnie takie "niedoróbki" maja swój urok. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Haniu za takie miłe słowa. Pozdrawiam. :)

      Usuń
  13. Obie są śliczne Agnieszko. Pierwsza bardziej klasyczna ale druga, dzięki tym wszystkim kombinacjom jest bardziej oryginalna i chyba troszkę bardziej mi się podoba. Czasem warto poeksperymentować!
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, szykuje się niezła jazda... A za miłe słowa pięknie dziękuję. Pozdrawiam :)

      Usuń
  14. Śliczne herbaciarki:) Nic dziwnego, że szybko znalazły nowych właścicieli :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne, jestem zachwycona efektem! Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyszło prześlicznie!, muszę koniecznie jakieś zakupy uskutecznić, bo trochę zazdroszczę i chciałabym spróbować pracy z jakimś drewnianym pudełkiem, a jak na razie próbuję tylko na nieużytkach:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, życzę udanych zakupów i cudnych prac. Pozdrawiam.

      Usuń
  17. Piękne herbaciarki! Mnie zachwyciła biała

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczne obie!!! Czy na tej pierwszej jest transfer czy papier?? Boskie są, i spękania i kropeczki rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Na obu papier. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń