Krzesło dla mojej księżniczki

Mój mąż stworzył, bo to trudno stwierdzić zrobił krzesełko dla naszej młodszej córki. Bardzo dziwnie wygląda połączenie starego łóżeczka i dwóch podstawek. Postanowiłam je trochę oswoić.
a cały proces przemiany pokażę na fotkach.


Po przetarciu papierem ściernym oczywiście biała farba. 
 
Mój ulubiony motyw serwetki- różyczki. Nabyłam preparat do transferu i okazało się, że umiem robić transfer i tu pierwsze efekty. Jeszcze trochę poćwiczę i będę mistrzynią.
<- to wzór z przodu



lubię słowa: i gotowe ;)

17 komentarzy:

  1. Pomysłowość ludzka nie ma granic. Doskonale mąż przerobił coś starego w nowe, a Ty dodatkowo ozdobiłaś wręcz po mistrzowsku. Brawo dla Was obojga.)
    Miłego odpoczynku wiosennego.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe i mobilizujące słowa. Wiosennie, słonecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Super krzesełko dla małek księżniczki pozdrawim :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. No i proszę jak można zrobić tron dla księżniczki. Fajnie wyszło a i ja muszę spróbowac transferu na to medium. podobno lepiej się robi. bardzo mi sie podoba ten wzór serwetki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny. Transfer zrobiłam zgodnie z instrukcją na opakowaniu i trochę odgapiłam na Inspirello, Poszło jak po maśle. Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Agnieszko stanowicie niezły Duet z mężem !! Zrobić tron dla księzniczki ze starego łóżeczka i do tego taki piekny to trzaba mieć talent i zapał do pracy. Wyszło slicznie i serwetka i napis i calokształt . Gratuluję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Mam zdolnego męża. Choć nie często daje się wkręcać w moje pomysły. Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne krzesełko. Księżniczka zapewne zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny.Córci podoba się teraz krzesło i jest bardzo przydatne.

      Usuń
  7. Trudno się domyślić że to krzesełko z odzysku. Ma ciekawy kształt i wygląda na wygodne. Ślicznie go Agnieszko ozdobiłaś. Księżniczka pewnie zachwycona? Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa i zaglądanie do mnie. Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Gratuluję pomysłowości i męża (sama nie wiem, co ważniejsze:)) Ja chcę sobie podobnie przyozdobić dużą białą ławkę w ogrodzie, tylko czekam na ciepełko. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też się cieszę swoim mężem. Pozdrawiam

      Usuń
  9. Krzesełko jest świetne, a ten delikatny motyw dodaje mu takiej elegancji :)

    OdpowiedzUsuń